Tuesday, April 6, 2010

Монголын ханаас Гуулин улсын ванд илгээсэн 1221 оны 8-р сарын шарагчин хонин өдрийн тархаах зарлиг

Шарагчин хонин өдөр монголын элч Чхаггойө нарын арван гурван хүн Зүүн Жин улсын найман хүний хамт ирсний нэг нь эмэгтэй хүн байв.

Хөх хулгана өдөр ван, монголын тархаах Зарлиг-ийг Тегуан харшид хүлээн авав. Монгол ба Зүүн Жиний нийт хорин нэгэн хүн бүгд харшид гарна гэцгээв. Манайхан ганцхан хүнийг нь гаргана хэмээн эс тохиролцон хэсэг байснаа, наран шингэх үес наймыг нь харшид гарах болов.тэд Монголын хуантайз–ын Зарлигийг уламжлаад, халиуны арьс нэгэн түмэн лин, нарин торгомсог гурван мянган толгой, нарин болгосон олс хоёр мянган толгой, мяндас түмэн жин, лунтуан бэх мянган нийлүүр, бийр хоёр зуун гуурс, цаасан арван түмэн хуудас, бэрээмэг таван жин, гургум, будуг, шунх тус бүр тавин жин, шаруца, шир, тос тус бүр арван жинийг нэхжээ.

Чхаггойө нарын элчис зарлигийг уламжлаад харшаас буухын үес хүн бүр өврөөсөө нэг юм гаргаж вангийн өмнө орхисон нь жилийн өмнө өгч байсан мөнөөх сиймхий торгомсог байлаа.

Тэд хуримд ч оролцсонгүй. Тэд бас Жала, Бух нэрт хоёр юаншуагаасаа тус бүр нэжгээд бичиг авчирсан нь мөн л халиу, торгомсог, мяндас зэргийг нэхсэн байлаа.

2 comments:

shore said...

АНДОРРА-ийн МИНИЙ ХҮН
МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ БАЙГУУЛЛАГУУД БОЛОМЖТОЙ ЗЭЭЛИЙН ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИЙН АЛБАКЕРИЙН ЗУРАГ БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ.
БУРХАН АЛБАКЕР-ийн зээлийн түүх

Намайг Мария гэдэг. Би Андоррагаас ирсэн
авсан бүх байшингаа худалдаж авахын тулд сүүлийн 5 сарын турш зээлийн бодит зээл
намайг тэдэнд итгэхэд хүргэсэн луйварчдын баг байсан ба төгсгөлд нь
тэр өдөр тэд миний хариуд юу ч өгөхгүй миний мөнгийг авсан
төөрсөн, би эргэлзэж, бухимдсан, би хэзээ ч байхыг хүсээгүй
интернэт дэх зээлийн компаниудтай холбоотой ямар нэг зүйл тул би очсон
найзаасаа мөнгө зээл, би түүнд болсон бүх зүйлээ түүнд хэлсэн
надад туслаж болно гэж хэлсэн
ямар ч хэмжээний зээлд тусалж чадах зээлийн компанийг мэддэг
надад маш бага хүүтэй хүү, 2% -ийн хүүтэй байгаа
тэднээс зээл аваад тэр зээл авах хүсэлтээ надад зааж өгсөн, би тэгсэн
Түүний хэлсэн шиг, би цахим шуудангаар түүнтэй
albakerloanfirm@gmail.com, би хэзээ ч
итгэж байсан ч би хичээсэн бөгөөд хамгийн гайхмаар санагдсан
24 цагийн дотор би итгэж чадахгүй,
би дахин аз жаргалтай, баян болж, ийм зээл өгсөнд би Бурханд талархаж байна
иймэрхүү компаниуд хаа сайгүй луйвар дээр гарсаар л байна,
зээлд хамрагдах шаардлагатай байгаа хүмүүст имэйлээ илгээхийг зөвлөж байна
(albakerloanfirm@gmail.com) тэд хэзээ ч таныг алдахгүй, мөн
таны амьдрал минийх шиг өөрчлөгдөх болно
(albakerloanfirm@gmail.com) өнөөдөр аваарай
тэднээс авсан зээл, Бурхан бодит зээлийн саналыг ALBAKER LOAN FIRM-т ивээх болтугай.
 Миний зээлийг стрессгүйгээр энэ компаниас амжилттай авсан тул ALBAKER LOAN FIRM-тай холбоо барьж, тэдний имэйл хаягаар зочлоорой (albakerloanfirm@gmail.com)

Miss Veronica said...

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90.000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com